2011. augusztus 7., vasárnap

Napi vicc!

Üdv újra itt! Már éppen kezdtem átmenni Mesehősbe (hol volt, hol nem volt), de sikerült fellelnem pár viccecskét, amit még réééges régen mentettem le és most megosztom mindenkivel.(:

Figyelem! Fájdalmas sorok következnek, olvasni csak saját felelősségre!

- Mi Lekaszáltfű Tamás beceneve?
- Széna Tom.

- Mit csinálnak a vegyészek a karácsonyi laborban?
- Forralt bórt.

- Mik vannak a nagyon erős szerves kémikus karján?
- Izomerek.

- Hogy hívják a félő hosszmértéket?
- Paraméter.

És a kedvencem :D


Híres fizikusok fogócskáznak a mennyben. Éppen Einstein számol. Amikor eljut százig megfordul, és azt látja, hogy Newton mögötte áll, egy földre festett négyzetben. Odamegy hozzá, majd megfogja.
- Ha! Meg vagy, Newton!
- Tulajdonképpen én egy Newton vagyok egy négyzetméteren. Szóval Pascalt fogtad meg!

3 megjegyzés:

  1. Az "izomernél" inkább letettem a cappuccinómat, sosem-lehet-tudni alapon, és milyen bölcsen tettem... A Pascalos viccen annyira kiborultam, hogy valszeg magamra öntöttem volna, ha a kezemben van a bögre XDD Kééész.

    VálaszTörlés
  2. A pascalosat ismertem, de a "lekaszáltfű" kicsit erőltetettnek tűnik. A többi viszont nagyon jóóó! :D

    VálaszTörlés
  3. jéééééézuuuuus....

    VálaszTörlés