2010. január 24., vasárnap

Milyen elem vagy?

Nem, nem a klasszikus "tűz-víz-satöbbi" besorolásról van szó. Vegyük tudományos értelmében a szavakat... nos, szerinted melyik elemnek vagy vegyületnek felelsz meg? Különleges vagy, mint a platina? Fürge, mint a hidrogén? Finnyás, akár az argon? Hidrofób vagy, netalán hidrofil?

Aki kíváncsi rá, melyik kémiai elem avatárja, töltse ki az alábbi teszteket, és meglátjuk :)

http://www.selectsmart.com/FREE/select.php?client=whatcompound

http://www.okcupid.com/tests/take?testid=10462132396003208006

Angoltudás szükséges, magyar tesztet még nem találtam. 

Hajrá, vegyészek!


Ha ez bárkit is érdekel, én magam nitrogén és nitrózusgáz lettem. 

ps: Bár már megfigyeltük, hogy Olvasóink  nem szeretnek kommentelni, azért nem harapunk, osszátok meg velünk, milyen elemek vagytok!


7 megjegyzés:

  1. Kirobbanó személyiség lehetsz XD

    VálaszTörlés
  2. Kár, hogy angolul van, de majd megküzdők vele

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Új olvasótok vagyok, visszafelé haladok az időben. :)
    Úgy néz ki, én etil-alkohol lettem absztinens létemre(és csak a 20. helyen ajánlja TNT-t, pedig kirobbanó formában vagyok). :D

    Egy kémia tanár

    VálaszTörlés
  4. Ecetsav és foszfor :D

    VálaszTörlés
  5. Alkálifém... hmmmm van benne valami

    VálaszTörlés